مسئول کارگزینی

تعداد بازدید:۱۲۷۱

کارگزین :حسینعلی گوهرنیا

مدرک تحصیلی :کارشناس مدیریت

شرح وظایف و مسئولیتها:

1- تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل : پیش نویس احکام انتقال،ترمیم حقوق ،مرخصی، ارتقاء گروه، مأموریت،اضافه کاری و تنبیه و تشویق و نظیرآن با اطلاع مقام ما فوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط.

 2- تهیه احکام پرسنلی

 3- بررسی ارزشیابی کارکنان و اجرای صحیح ارزشیابی

 4- آموزش پرسنل در خصوص شرح وظایف چگونگی ارزشیابی و حقوق قانونی پرسنل

 5- تهیه گزارشات لازم از جمله گزارشات آماری و گزارشهایی که از سوی مسئولین مربوطه میشود

 6- پیش بینی و تهیه احتیاجات پرسنل

 7- شرکت در کمیته ها و جلسات مختلف

 8- انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارکنان

 9- پاسخگویی ، مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه

 10- پیگیری امور مربوط به آموزش کارکنان ( استخدامی ، جدید الورود طرح لایحه و پیام آوران بهداشت )

 11- امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ضریب

  12- انجام امور بازنشستگی کارکنان بازنشسته و کارکنانی که به بازنشستگی نائل می شوند

 13- آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان در طول سال

 14- اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و کارکنان دسته های بهداشتی درمانی و همچنین مدیران و مشاوران ستادی 15- تشکیل کمیته مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش ، ارتقاء گروه ، تغییر عنوان ، طرح تکریم ارباب رجوع و غیره و پیگیری مصوبات کمیته

 16- انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان

 17- تهیه و تکمیل برگه های تخصیص جهت انتصاب و ارتقاء گرو ه و تعغیر عنوان

 18- اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکییل کمیته های مربوطه

 19- کنترل ورود و خروج پرسنل

20- بایگانی اسناد و مدارک مربوط به پرسنل

 21- نظارت بر رعایت شئونات اسلامی در محیط کار

 22- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

 23- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربطه

 24- پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی

 25- انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و تکمیل فرم های تمدید قرارداد

 26- انجام سایر امور ارجاعی

 

آخرین ویرایش۱۸ دی ۱۳۹۸