شرح وظایف
1-نظارت برکارکنان و واحد تحت سرپرستی ، تنظیم برنامه و تقسیم کار و ایجاد هماهنگی بین فعالیت آنان .
2- انجام بررسیهای لازم در زمینه عملیات و فعالیتهای امور مالی بیمارستان مربوطه .
3-ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
4-بررسی مستمر نحوه اجرای خدمات واحدهای تحت سرپرستی و راهنمایی و ارشاد کارکنان.
5-رسیدگی به بودجه و کنترل مخارج, تنظیم بودجه, امضاء اسناد با امضاء ریاست بیمارستا
6-تصویب و تایید اسناد حسابداری و دستور پرداخت های مربوط به خرید لوازم فوری در حدود اختیارات.
7-تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستانی همراه با ارائه پیشنهاد و راه حل های مناسب جهت رئیس بیمارستان.
8-شرکت در جلسات و ارائه پیشنهادات لازم در مورد تغییرات مفید در زمینه بهبود گردش کار و نحوه اجرای عملیات.
9-تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستانی.
10-نظارت و رسیدگی به امور اداری, مالی, تغذیه, تاسیسات, انبار و سایر قسمت های غیر پزشکی.
11-تهیه و تنظیم بودجه بیمارستان با نظر مقامات فنی بیمارستان.
12-پیش بینی کلیه احتیاجات بیمارستانی شامل نیروی انسانی و منابع دیگر.
13-سرپرستی و تنظیم برنامه کار قسمت های تحت نظارت.
14-کنترل مواد خام و اغذیه آشپزخانه از لحاظ کمی و کیفی.
15- کنترل و رسیدگی به وضع غذایی بیماران.
16-تهیه گزارش از فعالیت ها, پیشرفت ها و مشکلات جهت سرپرست مربوطه