شرح وظایف

تعداد بازدید:۶۲۵

1-نظارت برکارکنان و واحد تحت سرپرستی ، تنظیم برنامه و تقسیم کار و ایجاد هماهنگی بین فعالیت آنان .

2- انجام بررسی­های لازم در زمینه عملیات و فعالیت­های امور مالی بیمارستان مربوطه .

3-ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی

4-بررسی مستمر نحوه اجرای خدمات واحدهای تحت سرپرستی و راهنمایی و ارشاد کارکنان.

 5-رسیدگی به بودجه و کنترل مخارج, تنظیم بودجه, امضاء اسناد با امضاء ریاست بیمارستا

6-تصویب و تایید اسناد حسابداری و دستور پرداخت های مربوط به خرید لوازم فوری در حدود اختیارات.

7-تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستانی همراه با ارائه پیشنهاد و راه حل های مناسب جهت رئیس بیمارستان.

8-شرکت در جلسات و ارائه پیشنهادات لازم در مورد تغییرات مفید در زمینه بهبود گردش کار و نحوه اجرای عملیات.

9-تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستانی.

10-نظارت و رسیدگی به امور اداری, مالی, تغذیه, تاسیسات, انبار و سایر قسمت های غیر پزشکی.

 11-تهیه و تنظیم بودجه بیمارستان با نظر مقامات فنی بیمارستان.

 12-پیش بینی کلیه احتیاجات بیمارستانی شامل نیروی انسانی و منابع دیگر.

13-سرپرستی و تنظیم برنامه کار قسمت های تحت نظارت.

14-کنترل مواد خام و اغذیه آشپزخانه از لحاظ کمی و کیفی.

15- کنترل و رسیدگی به وضع غذایی بیماران.

16-تهیه گزارش از فعالیت ها, پیشرفت ها و مشکلات جهت سرپرست مربوطه

آخرین ویرایش۲۰ دی ۱۳۹۶